SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Okamiden

3 kommentarer

Jag kan inte förstå hur jag kan ha missat nyheten. Jag känner en sån otrolig hype nu att det inte är sant. Okami är mitt favoritspel, och jag hoppas med hela mitt hjärta att uppföljaren till Nintendo DS blir riktigt bra. I Okamiden styr man vargen Chibiterasu, efter allt som hände i Okami. Det är INTE samme skapare som till ettan vilket oroar mig en smula.  Den här trailern ser dock väldigt lovande ut, stilmässigt verkar det hålla samma stuk. Okamiden planeras att släppas i Japan nån gång under 2010. Hur ska jag kunna vänta tills det kommer till Europa?

Ps. Saknar du recensionerna? Lugn, det kommer dyka upp en, med zombietema! Brains!

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

3 thoughts on “Okamiden

  1. beställ från japan! eller vg+. åh vg+.

    • Spel med text går ju inte beställa från Japan om man inte kan japanska och VG+ var skitelaka mot mig förra gången så jag står bakom Linnea med ett varningens finger (INTE tummen den här gången.. :D).

  2. Sant! Jag har vant mig vid att somliga jag känner beställt spel från japan, på japanska, fast de inte kan språket bara för att få det så fort som möjligt. Det kan man ju tycka är lite konstigt. :)

Kommentera

