SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Vinnaren i nationalsångstävlingen!

5 kommentarer

Det blev ju ett litet snöpligt deltagarantal i min tävling minst sagt, men jag hänger inte läpp för det. Jag fick iallafall ett bidrag och det sparade inte på krutet minsann! Jag säger grattis till EKKen och DAVE på GamingGrannar som vinner med pompa och ståt! Priset blir ilomilo-amigurumis som jag gjort. Grattis och hurra! Glöm inte att sjunga med i Hyrules nationalsång!

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

5 thoughts on “Vinnaren i nationalsångstävlingen!

  1. JIIIIIIPPPPPPPIIIIIIIIII! Vi vann på autowin :D haha…

    Du anar nog inte hur glad jag blev för priset! Ville ju så jätte gärna vinna Ilo&Milo! Tack så jätte mycket!

  2. Grattis syrran, två stycken vinster åt GamingGrannar idag då ;D

  3. GamingGrannar är på winning-spree, då saknas det bara att bli årets spelblogg också! Grattis! ;)

  4. Det är svårt att få folk att ställa upp på ambitiösa tävlingar. :( HY-RULLE!

Kommentera

