SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Ja må jag leva!

9 kommentarer

Nä, jag fyller inte riktigt år idag. 16 mars var dagen att firas! Dagen ni för alltid ska pränta in i era almanackor. Men jag låg däckad svininfluensan (true story) och har efter det varit bortrest på konferensjobb i en vecka, men nu ska ni få se på fina grejur. Muggen som får fram prickarna och spökena när drycken är varm, samt den lilla handduken fick jag från mina svärföräldrar. Medan det (av mig) mycket efterlängtade Okamiden är en present från min kille. Tack! <3

Mario-t-shirtarna köpte jag på CDONS Nintendomerchrea, med 25 procents rabatt! Tyvärr fanns ju bara min favorit Toad i slimfit-varianten, så trots XL istället för M som på de vanliga t-shirtarna sitter den rätt smäckat. Men trycket är stort och riktigt fint!

Men hallå, är du en jävla Nintendo-fangirl eller?
Nää, jag har andra speltishor också, både med Gears of War, Tekken och  Resistance 2. Men de får vänta tills nästa gång jag fastnar på film. Tills dess önskar jag er en trevlig spelvecka, jag lovar att återkomma med intryck från Okamiden och andra spel inom kort! Och så har jag ett nytt virkprojekt på gång ni inte får missa!

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

9 thoughts on “Ja må jag leva!

  1. Sv; Har gett bort den redan så kan inte mäta. men han var väl ca 10 cm:)

    Grattis i efterskott!

  2. Grattis i efterskott :D Fin-fina presenter du fått!

  3. Grattis i efterskott Linnea! Tröjorna du fick är jätte fina! :)

  4. Min DS Lite har en lite för vrång touchscreen för att jag ska kunna spela Okamiden på den. :( Så jag måste vänta tills jag kan spela det på 3DS. Grmbl grmbl.

  5. Grattis! Fina tishor må jag säga, får man fråga om mått på både M och skinny XL? Sugen på att beställa några..

    Kwam, hälsa Starfighter

    • Tack, han hälsar tillbaka! :) Nu har jag försökt mäta så gott jag kunde. Längdmåtten tog jag från ”nacken” till nederkant.

      Toad skinny XL:
      Armhåla t. armhåla = c.a 45 cm
      längd = c.a 60 cm

      Mario M:
      Armhåla t. armhåla = c.a 52 cm
      längd: c.a 65 cm

      Här kommmer det konstiga. Denna tröjan var menad till Starfighter först, men den var för liten, trots XL. Vid mätningar visar den sig var nästan lika stor som en M med Mario. Samma tillverkare och allting. Dom är märkta i tröjorna med. Strange!

      They’re all.. XL
      Armhåla t. armhåla = c.a 51 cm
      Längd = c.a 70 cm

  6. Oj, minst sagt skumt. Typ roulette att beställa därifrån då mao.

    Tack så mycket för jobbet! : )

  7. Oj, XL-tröjan är ju mindre än M-tröjan O:
    Åsm bilder och grattis såhär megalångt i efterskott :P

  8. Pingback: Och Peach satt som en smäck « Ariez.se – Tv-spel, katter, livet. Typ.

Kommentera

