SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

TurLinnea

5 kommentarer

Jag har aldrig vunnit nåt annat än spermieracet och en gissa pengar i burken-tävling när jag var 10 år. Men nu tätt inpå varandra har jag vunnit inte mindre än två tävlingar, vilket självklart gör mig riktigt glad!

Det ena priset var från GamingGrannar, en biljett till spelföreningens Terebi Ge-mu:s påskträff här i Malmö. En hel helg med spelande kommer det bli, lita på att det blir ett eller flera feta inlägg med bilder därifrån sen. Be there or be square!

Det andra tävlingen jag tog hem var liksom Gaminggrannars en motiveringstävling, men borta hos Xboxflickan. Jag fick tillgång till Gears of war 3-betan i söndags, vilket känns riktigt coolt att få testa. Det är första gången någonsin jag får chansen att betatesta ett spel! Jag återkommer inom kort när jag spelat fler timmar och kan komma med ett lite längre utlåtande.

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

5 thoughts on “TurLinnea

  1. Så om man behöver tips till en motiveringstävling är det SpeLinnea man ska vända sig till? Det verkar ju vara din grej! ;)

    Kul att du kommer till påskträffen, ses där! :D

  2. Jag har funderat på om ska köpa ett prova på pass till Terebi Ge-mu´s påskträff när det ändå är i trakterna. Det skulle vara riktigt kul att besöka och se runt lite, kanske träffa på någon man bara sett på datorskärmen.:D

  3. Det tycker jag du ska göra, Anton! Valuta för pengarna får man absolut, brukar vara väldigt trevligt folk på plats att snacka och spela med. :D

  4. Vi ses på lördag! :D

  5. Hoppas att du hade kul på Påskträffen Linnea! Ser verkligen fram emot ett bildinlägg därifrån :D

Kommentera

