SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Välkommen till nya SpeLinnea!

3 kommentarer

Bestämde mig i dagarna för att ändra mitt tema till bloggen. Det blev lite trångbott med så små bilder och smal spalt kände jag. Känns luftigare, skönare och lite mer magasinaktigt nu, även om det såklart finns saker kvar att göra.  Annars är det precis som vanligt, jag kommer fortfarande spela, skriva och virka. Jag hoppas  såklart du fortsätter följa mig. Välkommen!

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

3 thoughts on “Välkommen till nya SpeLinnea!

  1. Jag kommer sakna den lilla virkade figuren, det var Kawaiiiiiii. Men detta känns fräsht och stilrent. Det är nog innehållet som är viktigast ändå och du rockar (virkar…). :-)

Kommentera

