SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Stora nyheter i min fyrkantiga värld

3 kommentarer

Jag  gästade som en del av er kanske redan vet med en text om nörderi på nystartade Megazine.se. Här hittar du texter med allt från film till spel och musik. Min text heter Vi som aldrig sa faggot, och är lite av en hyllning till de kära medspelarna jag har och som finns därute.

Ett ställe jag inte bara gästar på utan har blivit en del av redaktionen är Skillpoint.se. Jag kommer vara skribent för Skillpoint helt enkelt!

Men Linnea, har du sålt din själ? Kommer SpeLinnea läggas ned?! 
Absolut inte, texter komma hamna här likväl som på Skillpoint.

Som enda tjej i redaktionen, ska du ha nån jävla pysselhörna alltså?
Nej, jag ska skriva recensioner och andra texter.

Men du virkar ju såna där fanskapsfigurer?
Amigurumis. Dom kommer finnas kvar och fler kommer tillkomma, men endast på min SpeLinnea-blogg. Som en del av Skillpoint kommer jag utveckla mitt skrivande. Personligt nörderi hamnar fortfarande här.

Den sista nyheten är också en av de största. Jag har gett mig in i podcastvärlden. Tillsammans med Starfighter och Ella kommer jag driva podcasten Spelberget. Efter Inas avgång hoppas vi kunna styra skutan vidare, och förhoppningsvis bli några erfarenheter rikare. Det kommer vara en del nervösa uttalanden och smask från min sida, men ha i åtanke att det är första gången jag gör sånt här. Utöver en del teknikkrångel är jag varken kille eller från England (vilket många verkar tro när de hör mig) så det kan vara en kul grej att höra vilken konstig röst jag har!

Skämt åsido, Spelberget nylanseras ikväll klockan 00.00. Du borde lyssna!

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

3 thoughts on “Stora nyheter i min fyrkantiga värld

  1. Oj du sprider ut dig! = spännande

  2. Fantastiskt roligt att få höra dig i spelberget! :D

Kommentera

