SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Retroresan enligt SpeLinnea

Lämna en kommentar

För lite mer än ett år sedan hade podcasten Retroresan sin episka final. Tio timmar direktsänt specialavsnitt var avslutningen på tre års retrospelspoddar för de två herrarna Anders Brunlöf och Samson Wiklund. Numer huserar de på Svampriket, så saknaden av Retroresan fylldes upp med andra godbitar från deras site. 

Retroresan var en väldigt trevlig podcast som jag upptäckte lite för sent för mitt eget bästa. Allra helst hade jag velat vara med och bidra med kommentarer från start!  Att lyssna ikapp avsnitt räddade trots det flera av mina 04.30-morgnar och ensamma timmar i kollektivtrafiken. Den resan de gjorde tillsammans var en bidragande orsak till att jag själv vågade vara med i podcasten Spelberget.  När det så planerades kring att finalisera Retroresan så fick alla som ville skicka in sina lyssnarkommentarer. Dessa spelades sedan upp i direktsändningen av programmet. Här är mitt bidrag.

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

Kommentera

