SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

25 år, ny design och 5 år med bloggen

4 kommentarer

Två milstolpar har passerat nyligen i mitt liv. Det ena är att jag fyllt ett kvarts sekel. Det är och känns precis som vanligt, om någon någonsin försökt få fram nåt annat. Någon livskris har inte infunnit sig och jag har inte fått ett plötslig sug efter att skaffa barn eller resor eller vad nu stereotypen säger.

Betydligt mer intressant är det faktum att jag firar fem år med bloggen! *kastar konfetti och serpentiner* *börjar skratta hysteriskt* *ger blommor och ps4 till alla som besöker*
Det är konstigt vad ens liv kan förändras på en relativt kort period ändå. Jag är glad att jag startade den här bloggen med allt vad det innebär, för det har gett mig så mycket mer än bara ett ställe att skriva av sig på. Jag har fått möjlighet att dela tankar om spel och spelvärlden ur mitt perspektiv, vilket inte alltid varit helt lätt. Jag har också kunnat dela lite glädje i en annan hobby, nämligen virkningen. Skapandet har hjälpt mig på traven och jag känner att jag vill fortsätta och verkligen fånga detta. Under de här fem åren har jag också vågat något som varit väldigt jobbigt för mig – att prata. Mer specifikt att tala inför någon sorts publik. Det kan tyckas som en liten sak, men att jag vågade podprata i Spelberget var början på en personlig positiv utveckling.

spellinneaheader2.jpg

Min första header från 2009

En ny design har också tillkommit, som synes ovan och runtom. Jag aktade mig mycket för att byta för mycket när jag startade minns jag. Saker har verkligen förändrats på dessa år, inte minst webdesign och möjligheten att läsa bloggar på andra devicer än datorskärmar. Det är med glädje jag presenterar den nya headern, som skapats av Jonas Welin. Den sammanfattar mig och min blogg på ett bra vis och jag kunde inte vara nöjdare.

Jag hoppas du som läser vill fortsätta följa mig och till alla nya läsare så vill jag gratulera *hetsfirar med trumpeter och dans för att få dig att stanna*  Jag vill yttra min största tacksamhet till de som fortfarande hänger med och ser detta jubileum.

TACK!

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

4 thoughts on “25 år, ny design och 5 år med bloggen

  1. Hurra-skickar en fanfar och ett stort grattis denna dag =) Hoppas att det blir minst 5 år till och en Kirby-tårta =)

  2. Yaaay, grattis! Gillar den nya designen! :3

  3. Wohoo! Grattis till allt. Du syns och hörs verkligen överallt på internet. Ja, det är positivt. Internet behöver lite mer Linnea.

  4. Ååååh, grattis till båda! =D Och den nya designen är hur fin som helst!

Kommentera

