SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Female Arena GP – kvinnocup i Mario Kart 8

14 kommentarer

 

 

Bild

 

Klockan 20.00 ikväll och varje onsdag framöver kommer vi köra Female Arena GP i Mario kart 8. Det är helt enkelt en cup med enbart kvinnliga spelare.  Så om du inte är tjej själv så berätta det för alla du känner som kan tänkas delta. Alla skill levels är välkomna! Jag hoppas vi får roliga race tillsammans.

Sök efter följande kod för att hitta cupen: 4198-8858-9950.

 

Ses på körbanan klockan 20.00, varje onsdag i Female Arena GP!

 

 

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

14 thoughts on “Female Arena GP – kvinnocup i Mario Kart 8

  1. Yessssssss, fan vilket bra initiativ! Jag är lätt på, men kan SÅKLART inte förrän om två veckor först. Synd att man inte kan köra Mario kart 64 online, men kanske bra för min självgodhet

  2. Ja, fast de har ju tagit bort alla genvägar och ändrat på allt det som gjorde de banorna så fantastiska! Inga fler blixtar inför hoppet på Wario stadium, inga genvägar under Yoshi’s driveway etc etc :( :( Men det ska bli kul ändå! Har inte spelat det senaste så mycket än, men snöbacken t ex är ju briljant!

    • Det finns mycket charm med de flesta av Mario Kart-titlarna, även om jag föredrar de som är i 3D. Med nya ögon på Mario Kart 64 kan jag handen på hjärtat säga det inte alltid åldrats väl, tyvärr. Även om jag kört hundratals timmar och älskade det DÅ.

      Adda mig gärna på Wii U när du kommer ihåg: Ontheshortbus. :)

  3. Skulle jättegärna vara med, men i och med att jag och sambon delar Wii U står det under hans namn och det går ju inte i en female cup =)

  4. Har fixat nintendo-kontot nu. Kommer och spelar inte denna vecka, men nästa =)

  5. Kör ni fortfarande? Tänkte försöka vara med imorgon. :)

  6. Pingback: ”Jag fattar inte, din cup är ju sexistisk” | SpeLinnea

  7. Alltså jag vill bara meddela att jag skäms som en hund, men det var INGEN bra idé att tro att det skulle finnas tid till det här mitt i en flytt. Tv-spelen står nedpackade i någon låda på okänd destination just nu, och har varit det sedan en tid tillbaka. Därav radiotystnaden (min artiga omskrivning av ”det oartiga ignorerandet av dina add-inbjudningar”), MEN. så snart vi är inflyttade ska det bli andra bullar av! SJUKT bra initiativ med lanet i malmö förresten, I’ll be there!

    • Du behöver aldrig be om ursäkt för sånt som inte blir av pga livet. *ler livspusslet*

      Förstår du vill komma igång så snart som möjligt, eftersom du ju faktiskt är Vän av ordning.

      Jaaa, sjukt välkommen till LAN:et! Undrar lite spontant var du bor nu? Om du bor i närheten vore det ju fett!

  8. Jag bor i Helsingborg och min syster bor i Malmö, så det ska inte vara några som helst problem att styra upp *ler noll självkännedom* ;)

Kommentera

