SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Häng med mig på Scifi-mässan!

2 kommentarer

Logo_Circle_01 Spelens hus logoMega förening logo

Senast jag var på scifi-mässan i Malmö var 2012. Jag är inte alls intresserad av sci-fi egentligen men det finns ju hur mycket som helst annat (framför allt spel!). Såhär såg det ut 2012. Jag kommer vara där i år och åter igen representera spelföreningen Mega, som i normala fall huserar på Spelens hus. Vi kommer ha olika spelstationer för besökare att köra, både retro och nytt.

Det kommer naturligtvis finnas hur mycket som helst annat där att titta på, köpa och människor att träffa. Glöm inte att ta med kontanter! Här finns schema och detaljer. (Varning för väldigt oanpassad och daterad hemsida.) Jag kommer vara på plats söndagen den 1 mars, från det att de öppnar.

Kom ihåg att ha med din Nintendo 3DS också, så kan vi mötas i Streetpass. Hoppas vi ses IRL med!

Jag som femshep.

Jag som femshep.

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

2 thoughts on “Häng med mig på Scifi-mässan!

  1. Hej Linnea! Jag känner några som precis gjprt ett spel på 48 timmar som dem vill ha testkört och recenserat, är det något du vill ställa upp på i din blogg?

Kommentera

