SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Dags för ett nytt Female Arena-LAN!

1 kommentar

FEAR_POSTER2_A3v2.3

Trumpeter och fanfarer! Nu kör vi snart ett nytt LAN för kvinnor och tjejer i Malmö stad. Jag hoppas ni liksom jag ser fram emot 17-19 april 2015 och ivrigt står väntande vid STPLN, redo att koppla in datorer och spela en hel helg tillsammans med fina människor.

I höstas gick det första Female Arena av stapeln, vilket du kan läsa om här. Där finns också en intervju med Fanny Nordgren, en av initiativtagarna till eventet. Här men även här förklarar jag vitsen med kvinnoseparatistiska event.

Det känns lite trist att jag måste försvara ett sånt här event hela tiden, men jag försöker väga upp det mot hur kul jag hade senast på Female Arena!

Vil du ha mer information? Boka en plats på LAN:et? Kolla in några av våra streams vi kör då och då? Följ och gilla Female Arena på facebook! Jag hoppas att vi ses på Female Arena i april!

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

One thought on “Dags för ett nytt Female Arena-LAN!

  1. Pingback: Roller derby, champagne-te och Box Boy! | SpeLinnea

Kommentera

