SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Helggötte med Linnea: Mario Kart 8, DLC 2

3 kommentarer

Det är nog få som missat vilket stort fan jag är till Mario Kart-serien, och speciellt det senaste som är Mario Kart 8. I veckan släpptes det andra DLC:et till spelet, och jag tar mig en titt på de nya banorna. Vad som också är en gratis uppdatering till alla banor hittills i spelet är att man nu kan välja att köra i 200 cc. Det är superduperfort! Kolla in här nedan när jag provar!

Och om du vill köra med mig online i Mario Kart 8 kan du adda mig på Wii U där mitt nick är Ontheshortbus. Wroom!

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

3 thoughts on “Helggötte med Linnea: Mario Kart 8, DLC 2

  1. Det är ju synd att vi aldrig kommer kunna mötas eftersom båda måste vara Yoshi. :)
    Vi har äntligen fixat Mario Kart 64 till kontoret. Jag kan säga att min odrägliga personlighet har förvärrats med typ 300% den senaste veckan. Jag tar den bästa dosan, jag väljer alltid Yoshi först, och sen insisterar jag på de allra svåraste banorna (som ju går sinnes snabbt när man är 4p) fastän hälften aldrig ens spelat det förr. Och sen blir jag jättesjälvgod när jag vinner och gnällig när jag förlorar. Sött. (Men så SATANS kul!!!)

    200cc var ett väldigt bra initiativ. Får försöka koppla in Wii U:et igen, även om inget får mig på så dåligt humör som sladdtrassel!

    • Jag är inte Yoshi, jag är min Mii med yoshi-dräkt! Jag brukar köra som Toadette eller Toad annars, så du kommer undan. ;) Dessutom finns Yoshi i flera olika färger nu!
      Hahaha, visst är det kul att för en gångs vara den självgoda vinnaren? Det låter awesome med Mario Kart på kontoret, vill också ha det!

  2. Det är awesome i teorin men titta vem som sitter ensam kvar på kontoret och jobbar när alla andra firar valborg, bara för att hon satt och spelade tv-spel halva dagen när alla andra var vuxna? :D D: Men jag som är så blyg och introvert i vanliga fall har typ aldrig pratat så mycket med mina kollegor som under den här veckan, alltid nåt!

Kommentera

