SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Nya t-shirts!

Lämna en kommentar

Ja ibland måste jag tyvärr kasta in handduken och skaffa nya t-shirts. Det finns en gräns på hur urtvättade och svettiga en tio år gammal t-shirt kan bli. Och den gränsen har väl passerat på en del av mina tröjor. Så jag skaffade nya, och gjorde det via Yetee.

 

Om man som jag inte går på mässor så särdeles ofta eller unnar sig en tvspelsrelaterad klädsel till relativt billigt pris men samtidigt stötta något bra (Summer Games Done Quick) så kan jag rekommendera Yetee. Tyvärr blev det tull, men det är sånt man får räkna med om man beställer utanför EU. Det är lite synd men det känns som att det är enda vägen att gå om man inte vill ha nåt otroligt generiskt, typ Super Mario? Här har ju konstnärerna som skapat tröjorna aldrig varumärket med, så det är ju så de kommer undan en motherload av stämningar från diverse stora spelbolag. *host NINTENDO host*

Om ni undrar varför jag klippt bort ansiktet på mig själv så är det för att jag alltid blir att se ut såhär om nån annan fotar… IMG_7169_linneafyfan

Det vill säga inte alls så pepp som jag faktiskt är när jag bär de här tröjorna. Får väl tänka att det är för jag kom att tänka på patriarkatet eller nåt. #levnadsglad

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

Kommentera

