SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Kamratpatrullen: Kör igenom Talespin till NES

2 kommentarer

I söndags tänkte jag att jag skulle streama ett något äldre spel, och valet föll på Talespin till NES. En gammal klassiker som jag gillar mycket. Det blev en gastkramande upplösning i slutet när jag kämpade mot Don Karnage och hans skepp. 

Nedan följer också den utlovade selfien från streamen. Häng gärna med under nästa spel jag kör, har du nåt förslag på vad? Du hittar oss på Twitch, Youtube och Twitter!

Talespin_DONE

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

2 thoughts on “Kamratpatrullen: Kör igenom Talespin till NES

  1. Jag får väl ge skitspelet ytterligare en chans då. Känns som den ligger högt upp på mitt spelberg då jag kämpat med det sedan barnsben.
    Snyggt spelat iaf!
    Tips! Ljudet var en aning högt från spelet. Höj micken och sänk spelljudet till nästa gång! :)

    • Haha, nu har du iallafall bra tips på var du hittar bonusbanor och sånt som kan hjälpa på vägen!

      Jaa, jag sänkte så ini bänken trodde jag men det blev ändå högt. Ska fixa till nästa gång så det inte blir såhär stor skillnad. Tack för kommentar!

Kommentera

