SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

A winner is me!

1 kommentar

Den senaste tiden har jag vunnit inte mindre än TVÅ olika tävlingar. Det är väldigt ovanligt för att vara mig. Hur coolt är inte det?!
LinneaDarksouls

Välkommen till Dark Souls! :D En av mina vinster (fick också spelen, artbook och tröja) för jag deltog i en tävling under #Spelhjälpen – ett event för att samla in pengar till Läkare utan gränser och flyktingkrisen. Över 120 000 kronor på 24 timmar. Så jävla bra. Tack så mycket @spelhjalpen!

LinneaVinnareHammarbröder

Min andra vinst är från grymma Marcus från Hammarbröder-kanalen på Youtube! Nyligen har kanalen fått över 100 prenumeranter, vilket firades med en utlottning av det här 3DS-spelet. För en gångs skull hade jag tur. Tack Marcus, och fortsätt med din grymma youtubekanal!

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

One thought on “A winner is me!

  1. Grattis till alla priser! =D

Kommentera

