SpeLinnea

Världen genom fyrkantiga ögon

Jag ska gästa Spelhjälpen!

4 kommentarer

spelhjalpen-logo-rgb-transparent-bakgrund

Spelhjälpen är ett fantastiskt initiativ för välgörenhet, som startade förra året. Under 30 timmar sänds olika tv-spel live via Youtube, där det samtidigt samlas in pengar, allting till förmån för Ung cancer.

Nu i helgen 15-16 oktober sänds Spelhjälpen, live från Göteborg. Jag med mina kära kollegor i Kamratpatrullen kommer gästa under några timmar, och jag hoppas att ni har möjlighet att kolla in när vi kommer gå på ”scenen.”  Men allra helst hoppas jag att du som läser tar dig tid att swisha en slant till förmån för just Ung cancer. All information med schema, gäster och nummer kommer på Spelhjälpens hemsida, samt under eventet.

Det blir också första gången många av oss från Kamratpatrullen kan träffas IRL. Det blir också himla spännande och kul! Vi har till och med köpt t-shirts eventet till ära.

 

wp-image-1733237025jpg.jpg

Jag är redo!

 

 

Författare: SpeLinnea

Spelnörd med pyssliga fingrar.

4 thoughts on “Jag ska gästa Spelhjälpen!

  1. Kul! Ska försöka kolla från solstolen på Gran Canaria. ;)

  2. VAR höll du hus på regina spektor igår?! :D

  3. I Köpenhamn!!! Var så säker på att se dig i folkvimlet (som inte ens var så mycket av ett vimmel pga inte ens utsålt!!!)

Kommentera

